Ciudadanos (C’s) Sant Andreu de la Barca celebra el acto de final de campaña

  • Más de 50 personas han asistido al evento presentado por Saray Cantero, Xavier Pla y Juan Carlos Sánchez

Sant Andreu de la Barca, jueves 21 de mayo de 2015. Ciudadanos (C’s) Sant Andreu de la Barca ha realizado su acto final de campaña en el centro Escoles Velles. La presentación ha comenzado a las 19:30h y ha finalizado a las 20:15h, siendo presentada por la alcaldable por C’s Saray Cantero, el responsable de organización del grupo municipal Xavier Pla y el de comunicación Juan Carlos Sánchez.

Al acto han asistido más de 50 personas y ha servido como presentación del programa electoral del partido en el municipio. Cantero ha explicado al auditorio que “queremos haceros una proposición. Queremos que nos acompañéis y nos ayudéis con vuestras propuestas y acercándonos vuestros problemas”, dejando claro que el programa del grupo municipal “se basa en las personas”.

Por su lado, Pla ha comentado que “se deben fortalecer las PYMES y las nuevas empresas para reducir el paro con puestos de trabajo de calidad”. Por último, Sánchez ha querido destacar que “debemos dejar atrás lo que nos separa y aunar fuerzas en lo que nos une, pues es la única manera de avanzar”.

Ciutadans (C’s) Sant Andreu de la Barca celebra l’acte de final de campanya

  • Més de 50 persones han assistit a l’exposició presentada per Saray Cantero, Xavier Pla i Juan Carlos Sánchez

Sant Andreu de la Barca, dijous 21 de maig de 2015. Ciutadans (C’s) Sant Andreu de la Barca ha realitzat el seu acte final de campanya al centre Escoles Velles. La presentació ha començat a les 19:30h i ha finalitzat a les 20:15h, essent presentada per l’alcaldable per C’s Saray Cantero, el cap d’organització del grup municipal Xavier Pla i el de comunicació Juan Carlos Sánchez.

 

Més de 50 persones han assistit a l’acte, que ha servit com a presentació del programa electoral del partit al municipi. Cantero ha explicat a l’auditori que “volem fer-vos una proposició. Volem que ens acompanyeu i ens ajudeu amb les vostres propostes i aproximant-nos els vostres problemes”, deixant clar que el programa del grup municipal “es basa en les persones”.

Per altre banda, Pla ha comentat que “s’han d’enfortir les PIMES i les noves empreses per tal de reduir l’atur amb llocs de treball de qualitat”. Per últim, Sánchez ha volgut destacar que “s’ha de deixar fora el que ens separa i ajuntar forces en el que ens uneix, ja que és l’única manera d’avançar”.