Constituida la nueva agrupación de Ciudadanos (C’s) de Sant Andreu de la Barca

●  La nueva organización incluye a los municipios de Corbera, Martorell y El Papiol

Sant Andreu de la Barca, sábado 5 de septiembre de 2015. Ha quedado constituida la agrupación de Ciudadanos (C’s) de Sant Andreu de la Barca que reúne a los afiliados de este municipio y de los de las localidades de Corbera de Llobregat, Martorell y El Papiol.

Después de la votación correspondiente, en dicha reunión se estableció que los nuevos miembros de la ejecutiva pasarían a ser cinco. La coordinadora y portavoz continuará siendo Saray Cantero García así como el secretario y tesorero pasará a ser Xavi Pla Gómez. Por otra parte, como responsable de comunicación y redes digitales se mantendrá Juan Carlos Sánchez López y los dos nuevos miembros de la cúpula serán Luís Velázquez Dolado como responsable de política municipal y Vicens Pilar i Martí como responsable de ciudadanía.

Esta nueva ejecutiva servirá para optimizar las decisiones que se tomen a nivel municipal y para preparar las campañas electorales tanto catalanas como las próximas nacionales.

Constituïda la nova agrupació de Ciutadans (C’s) de Sant Andreu de la Barca

●  La nova organització inclou als municipis de Corbera, Martorell i El Papiol

Sant Andreu de la Barca, dissabte 5 de setembre de 2015. S’ha constituït la agrupació de Ciutadans (C’s) de Sant Andreu de la Barca, que ajunta els afiliats d’aquest municipi i de les localitats de Corbera de Llobregat, Martorell i El Papiol.

Després de la votació corresponent, a la reunió es va establir que els nous membres de l’executiva passarien a ser cinc. La coordinadora i portaveu continuarà sent Saray Cantero, així com el secretari i tresorer passarà a ser Xavi Pla Gómez. D’altra banda, com a responsable de comunicació i xarxes digitals es mantindrà Juan Carlos Sánchez López, i els nous membres de la cúpula seran Luís Velázquez Dolado com a responsable de política municipal i Vicens Pilar i Martí com a responsable de ciutadania.

Aquesta nova executiva servirà per optimitzar les decisions que es prenguin a nivell municipal i per preparar les campanyes electorals tant catalanes com les pròximes nacionals.