Xavier Alegre: “no votarem ni a favor ni en contra de la moció “desconnexió””

11012704_10206994859783250_6129348415108344734_nBaix Llobregat. Viernes 27 de noviembre de 2015. El delegado y coordinador territorial del Baix y Garraf, Xavier Alegre, realizó una rueda de prensa en la sede comarcal, en la que explicó el posicionamiento de Ciutadans en relación a las mociones de apoyo a la Resolución 1/XI del Parlament de Catalunya presentadas en varios de los municipios de la comarca.

“No votaremos ni a favor ni en contra de la moción “desconexión””, ha afirmado Xavier Alegre. “Simplemente nos ausentaremos de las votaciones”, ha matizado el coordinador y delegado territorial. Además, Alegre ha puntualizado que “llegado el caso, remitiremos al Tribunal Constitucional las actas de los plenos donde se haya votado la moción “desconexión””.

Para Ciutadans es inadmisible que en una institución municipal, como es el Ayuntamiento, se debatan estos temas. Además, tratándose de una Resolución que ha sido suspendida cautelarmente por parte del Tribunal Constitucional.


Baix Llobregat. Divendres 27 de novembre de 2015. El delegat i coordinador territorial del Baix i Garraf, Xavier Alegre, va realitzar una roda de premsa a la seu comarcal, en la qual va explicar el posicionament de Ciutadans en relació a les mocions de suport a la Resolució 1/XI del Parlament de Catalunya presentades en varis dels municipis de la comarca.

“No votarem ni a favor ni en contra de la moció “desconnexió””, ha afirmat Xavier Alegre. “Simplement ens absentarem de les votacions”, ha matisat el coordinador i delegat territorial. A més, Alegre ha puntualitzat que “arribat el cas, remetrem al Tribunal Constitucional les actes dels plens on s’hagi votat la moció “desconnexió””.

Per a Ciutadans és inadmissible que en una institució municipal, com és l’Ajuntament, es debatin aquests temes. A més, tractant-se d’una Resolució que ha estat suspesa cautelarment per part del Tribunal Constitucional.